گانودرما و پسوریازیس /09109483228
نوشته شده توسط : مهران

گفته می‌شود که وجود برخی مواد در قهوه گانودرما به جریان‌افتادن اکسیژن در بدن کمک می‌کند. در نتیجه، انرژی و توان بدن افزایش پیدا می‌کند و از میزان استرس هم کاسته می‌شود. همه‌ی این مزایا درحالی به وجود می‌آید که هیچ‌ یک از عوارض مصرف قهوه عادی هم در فرد به وجود نمی‌آید. تأثیری که این قهوه با ایجاد نشاط و حس سلامت در بدن به وجود می‌آورد، باعث رفع مشکلات روحی و افسردگی می‌شود.
وجود ویژگی‌های آرامش‌بخشی قهوه گانودرما باعث رفع استرس است و به درمان اختلالات خواب هم کمک می‌کند.
این قهوه خواص آرایشی هم دارد و برای رفع عیوب پوستی مانند:‌ آکنه، جای زخم و خطوط هم مورد استفاده است و در رفع آسیب‌های ناشی از نور خورشید هم کاربرد دارد. ضمن اینکه پوست را مرطوب و شاداب نشان می‌دهد.
قهوه گانودرما به تقویت حافظه، کاهش تنش و تقویت تمرکز هم کمک می‌کند و در درمان بیماری‌های دژنراتیو یا تباه‌کننده مانند: آلزایمر و زوال عقل کاربرد دارد.

 

 لکه های قرمز رنگ و زائده های فلس مانند نقره ای ایجاد شده در نقاط مختلف بدن، خارش ها و التهابات پوستی مداوم که منجر به بی خوابی های شبانه و کلافگی در طول روز میشوند و خشکی بیش از حد پوست اینها آزاردهنده ترین نشانه های بیماری پسوریازیس هستند.
بیماری پسوریازیس از جمله بیماریهایی است که به دلیل رابطه ی مستقیم با ظاهر افراد، میتواند تاثیرات منفی بر روی اعتماد به نفس و روحیه ی افراد داشته باشد و حتی در موارد پیشرفته ی بیماری میتواند منجر به منزوی شدن فرد مبتلا و دوری او از فضای جامعه و جمعهای دوستانه شود.
از طرفی یکی از بزرگترین چالشهایی که در برابر افراد مبتلا به بیماری پسوریازیس وجود دارد هزینه های زیاد درمان و تامین داروی با کیفیت و مناسب میباشد که خیلی از افراد مبتلا نمیتوانند از عهده ی تامین آن برآیند. چرا که عمدتا داروهای مرتبط با پوست گران بوده و تحت پوشش بیمه هم نیستند.
اغلب مبتلایان به پسوریازیس که با ما هم در ارتباط هستند، از استرس و هیجانات زیاد نیز رنج می برند که این خود باعث تشدید علائم بیماری می گردد.
پسوریازیس نام یک بیماری شایع خود ایمنی میباشد که افراد مختلفی در هر شرایط سنی امکان ابتلا به آن را دارند. در واقع پسوریازیس یک اختلال پوستی به حساب می آید که در ادامه به بررسی گانودرما و پسوریازیس پرداخته و با نحوه ی تاثیر گانودرما بر پسوریازیس بیشتر آشنا حواهیم شد.
گانودرما چیست ؟

گانودرما نام یک قارچ با زادگاه چینی و طول عمری در حدود ۴۰۰۰ سال است که به دلیل دارا بودن خواص فراوان درمانی و تقویتی، همواره در جوامع و فرهنگهای مختلف دنیا در کانون توجه بوده و از آن استفاده های فراوانی میشده است.
از جمله خواص گانودرما میتوان به پیشگیری و کمک به درمان ۳۰ نوع مختلف بیماری، خاصیت سمزدایی فوق العاده، منبع غنی آنتی اکسیدان و ارزش غذایی بالا و منبع غنی ویتامین و املاح معدنی موردنیاز بدن اشاره کرد.

در پاراگراف بعدی به توضیح کامل بیماری پسوریازیس، انواع آن و علائم ناشی از آن پرداخته ایم که اگر با این بیماری به طور کامل آشنا هستید می توانید از مطالعه ی پاراگراف بعدی صرف نظر کنید.

 

 

منبع معتبر





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: